📽 Novembri alguses nädalal rääkisime Veebimajutus.ee veebiseminaril sellest, mis on suurepärane kliendikogemus, miks see oluline on ning kuidas see ajas muutunud on.
Jutuks tulid põnevad teemad!
🍏 Alustasime sellest, mis on kliendi kogemus tervikuna ja mida kliendid ootavad?
🍏 Kes on klient ja kuidas teda tundma õppida? Miks me teda nii pikalt ignoreerinud oleme?
🍎 Me juba liigume tehnoloogia arengus mõtete lugemise pärusmaadel. Kuidas aga leida kliendi üllatamiseks midagi sellist, mille peale ta veel mõelnudki pole?
🍏 Kuidas ettevõtted erinevate automatiseerimise ja efektiivistamiste protsessides inimlikkust ja personaalsust ära ei kaota?
🍓 Ilma rahulolevate töötajateta ei ole rahulolevat klienti;
🍓 Erinevad isiksuse tüübid vajavad erinevat kliendikogemust ja teenindust;
🤖 Lisaks kõigele muule saime teada, kes on Annika ja kuidas tal Elisas läheb.
Külalisteks olid väga erinevate ettevõtete taustaga ning see andiski kokku päris mõnusa mitmekülgse nägemuse:
Kristina Judina, kes on Elisa teenindusvaldkonna juht;
Robert Roosalu –MindTitan tehnoloogiajuht;
Kliendiuuringud.ee eestvedaja, teenusedisainer ja ettevõtja Mari Arnover;
Tartu turg juhataja Rene Kiis.
👉 head vaatamist: https://youtu.be/cYNW5ALNQTE?si=y5SljLklbNoTng0S
Aitäh Tõnis Bramanis ja Margus Merilai ägeda idee ja koostöös teostamise eest!
♦♦♦♦♦
📣 Minu kirg on muudatuste juhtimine! Kui vajad selles valdkonnas tuge, olen sinu jaoks olemas kui koolitaja ja mentor või interim juht.
Valiku minu poolt pakutavatest teenustest leiad teenuste lehelt. Samas, iga organisatsiooniga koostöö on unikaalne ning seepärast räägime läbi, kuidas saan just sinule vajalikku väärtust pakkuda! Minu töiste tegemiste portfelli saad vaadata LinkedInist.
📩 Saada mulle sõnum LinkedIni või kirjuta tiina@sakkos.ee